0
0

شرایط اعزام فرهنگیان به خارج کشور

133 بازدید
اعزام معلمان به خارج کشور

آیا می دانستید که معلمان و فرهنگیان هم می توانند با بورسه وزارت آموزش و پرورش به خارج از کشور بروند ؟ با ما همراه باشید تا شرایط اعزام معلمان به خارج از کشور را شرح دهیم.

با دور اندیشی آیت الله خامنه ای در خصوص مدارس ایرانی خارج از کشور و تآکید ایشان بر ضرورت ارتقای کیفی و کمی مدارس خارج از کشور برای ایجاد استحکام و پیوند هموطنانمان که مقیم کشور های دیگر هستند با میهن عزیزمان ایران و در راستای تحقق ارزش های مقدس و هویت ایرانی که این امر به عنوان سفیران آموزش و فرهنگ تحقق می یابد.
معلمانی که به خارج از کشور اعزام می شوند باید آگاه و مومن و انقلابی, توانمند و دلسوز و از عهده انجام این عمل بر آیند.

شرایط کاملاً متفاوت کار و زندگی در خارج از کشور ایجاب می‌کند، که فرآیند انتخاب و اعزام نیرو به مدارس خارج از کشور با نگاهی دقیق‌تر و حساسیتی بیشتر مورد عنایت مسئولان قرار بگیرد و با تلقی آن به عنوان دغدغه ای انقلابی و ملی به نحو مطلوب انجام بگیرد.

همکاران داوطلب اعزام به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور باید نسبت به تصمیمی که گرفته اند و انتخاب خود کاملاً آگاهی و متعهد باشند، آمادگی لازم فکری، روحی و روانی و تخصصی را برای پذیرش این رسالت سنگین کسب نمایند.

ضمن انجام وظایف سازمانی و ماموریتشان، الگو و پیام رسان شایسته ای برای فرهنگ و تمدن ایران سربلند و ارزش های مقدس انقلاب اسلامی در کشور های خارجی باشند.

شرایط ثبت نام اعزام فرهنگیان به خارج کشور

شرایط عمومی برای فرهنگیان اعزام به خارج کشور

1_ استخدام رسمی یا پیمانی در وزارت آموزش و پرورش است.

2_ داشتن حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۵ سال سابقه خدمت برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و ۲۷ سال سابقه برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر تا پایان شهریور ۱۳۹۷ (بر اساس آخرین حکم کارگزینی) یکی از شرایط عمومی اعزام به خارج کشور است.

3_داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی یعنی (لیسانس) مندرج در حکم کارگزینی برای داوطلبان کلیه رشته‌ها و مشاغل در هنگام ثبت نام باشد.

4_ برخورداری از سلامت جسمانی، بینایی، شنوایی، رفتاری و روانی در زمان آزمون و اعزام با تایید پزشک معتمد تحت وزارت آموزش و پرورش از جمله موارد شرایط عمومی است.

شرایط ثبت نام اعزام معلمان به خارج کشور

تبصره: ثبت نام جانبازان عزیزی که نقص عضو آنان در حدی باشد که مانع از انجام وظایف سازمانی و محوله نشود، بلامانع است‌.

5_ متآهل بودن ( همسر فرهنگی )

تذکر: خواهران فرهنگی که همسران آنها از شاغلین رسمی وزارت آموزش و پرورش نیستند، نمی توانند در آزمون شرکت کنند.

6_ احراز صلاحیت لازم توسط گزینش و حراست با توجه به این قرار گرفتن در جایگاه معلمین اعزامی به عنوان مأمورین دولت در ردیف مشاغل حساس در مهلت زمانی قانونی از شرایط عمومی اعزام به معلمان به خارج از کشور است.

7_ داوطلبان نباید بیش از ۳ فرزند تحت تکفل یعنی ( حداکثر ۱۶سال برای فرزندان ذکور ) داشته باشند، هزینه سه فرزند تحت‌ تکفل اعم از هزینه اولیه اخذ روادید، عوارض خروج از کشور و بلیط ابتدا و انتهای مأموریت از منابع دولتی پرداخت خواهد شد.

در صورت قبولی نهایی و داشتن فرزند بیشتر، پرداخت کلیه هزینه های مربوطه بر عهده سرپرست ایشان خواهد بود.

ضمنا فرزند دختر تا زمانی که تحت تکفل مأمور اعزامی باشند هزینه های مربوطه با رعایت ۳ فرزند تحت تکفل از سوی آموزش وپرورش پرداخت خواهد شد، ولیکن هزینه فرزندان پسر بالای ۱۸سال به علت مشمول بودن خدمت وظیفه عمومی از سوی آموزش و پرورش پرداخت نخواهد شد.

تبصره: رؤیت اصل شناسنامه و مدارک هویتی متقاضی در زمان سنجش و ارزیابی حضوری (مصاحبه) صورت خواهد گرفت.

تذکر: زوج های فرهنگی نباید در زمان اعزام به خارج از کشور و در طول مدت ماموریت فرزند زیر  ۳سال داشته باشند.

تذکر: داشتن فرزند کمتر از ۳ سال و یا تولد فرزند در صورت قبولی در تمام مرحله های قبل از اعزام و در طول مدت مأموریت برای زوجه فرهنگی پذیرفته شده به منزله انصراف قطعی است و ادامه مأموریت آنان باطل شده ( کان لم یکن ) تلقی می شود.

8_ نداشتن سابقه ماموریت ثابت بیش تر از شش ماه در خارج از کشور از الزامات بخش عمومی است.

تبصره: زوج‌های فرهنگی چنانچه زوج یا زوجه سابقه بیش از شش ماه مأموریت ثابت را در خارج از کشور داشته باشند هیچ کدام از آنها حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت و در هر مرحله از آزمون که خلاف آن ثابت گردد، ادامه مأموریت کأن لم یکن و تبعات و پرداخت خسارات وارده شده برعهده ایشان خواهد بود.

تذکر: ارائه تاییدیه بند (۸) از اداره آموزش و پرورش محل خدمت در زمان سنجش و ارزیابی حضوری از الزمات اعزام به خارج از کشور است.

اینم شاید برات جالب باشه   شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان

تذکر: مرد متقاضی شرکت در آزمون که همسرش شاغل در سایر نهادها ویا ارگان ها است، زوج وی نباید منع قانونی برای خروج از کشور را دارا باشد و ارائه گواهی تایید شده از محل اشتغال به کار ایشان و موافقت با مرخصی وی در زمان مصاحبه عمومی الزامی است.

ضمنا مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور در خصوص جذب همسران مأمور غیرفرهنگی و شاغل در سایر دستگاه ها هیچ در خارج از کشور هیچ مسؤلیتی نخواهد داشت.

9_ داشتن گواهی پایان خدمت و یا معافیت و نیز گذرنامه عادی (شخصی) در زمان اعزام و نداشتن منع قانونی برای خروج از کشور الزامی است.

10_ تسلط کامل به روخوانی و روانخوانی قرآن کریم یکی دیگر از الزامات اعزام معلم به خارج از کشور است.

11_ توانایی و داشتن مهارت کار با کامپیوتر

12_ داشتن گواهینامه رانندگی پایه دوم در زمان اعزام به خارج از کشور

13_ ارائه گواهی عدم سابقه کیفری و عدم سوء پیشینه از سازمان های قضایی در زمان مصاحبه و اعزام الزامی می باشد.

تبصره : چنانچه متقاضیان و داوطلبان در آزمون‌های قبلی اعزام به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور شرکت کرده و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده باشند و تاکنون به هر دلیلی اعزام نشده‌ باشند، حق  شرکت  مجدد در آزمون را دارا نمی باشند.

تذکر : کلیه پذیرفته شدگانی که آزمون اعزام به خارج از کشور دارند، اگر سنوات ۹۱ و قبل از آن که تا تاریخ صدور این دستورالعمل، تأیید نهایی گزینش، حراست و یا هر دو برای آنها صادر نشده باشد، پذیرش آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد و در صورتی داوطلبان میتوانند شرکت کنند که واجد شرایط باشند.

شرایط اختصاصی اعزام فرهنگیان به خارج کشور

۱_ مشاغل مجتمع های آموزشی و پرورشی، که شامل (سرپرستی) می باشد.

کارشناس آموزش و امتحانات : که در پست‌های کارشناس، کارشناس مسئول، رئیس گروه و بالاتر منحصراً مربوط به حوزه‌های آموزش و سنجش در سطح منطقه، استان وحوزه ستادی با حداقل ۸ سال سابقه اشتغال داشته باشند.

همچنین در پست‌های مذکور که سه سال از پنج سال منتهی به آزمون در آن رشته باید اشتغال داشته باشند.

تبصره: آشنایی کامل با سیستم پایگاه اطلاعاتی دانش آموزان در تمام دوره‌ها و مقاطع تحصیلی برای متقاضیان رشته آموزش و امتحانات ضروری است و ارائه تائیدیه کتبی (فرم شماره ۴) از اداره سنجش استان در زمان مصاحبه از الزامات است.

کارشناس امور مالی یا همان پست (عمومی، اداری) : اشتغال در پست‌های کارشناس، کارشناس مسئول، رئیس گروه و بالاتر منحصراً مربوط به حوزه فعالیت‌های مالی در سطح منطقه، استان و حوزه ستادی است که با حداقل ۸ سال سابقه اشتغال در پست‌های مذکور که سه سال از پنج سال منتهی به آزمون که داوطلبان و متقاضیان باید در آن رشته اشتغال داشته باشند.

۲_ مشاغل مدارس

مدیر واحد آموزشی : دارا بودن حداقل  ۸ سال سابقه مدیریتی در واحدهای آموزشی که چهار سال از پنج سال منتهی به آزمون داوطلبان باید در آن رشته اشتغال داشته باشند.

معاون واحد آموزشی : دارا بودن حداقل ۸ سال سابقه ی مدیریتی یا معاون واحدهای آموزشی که سه سال از پنج سال منتهی به آزمون در آن رشته متقاضیان باید اشتغال داشته باشند.

تبصره : افراد شاغل در سطوح ذیل که استخدام اولیه آنها در مشاغل معلمی بوده میتوانند طبق (بخشنامه ۲۳۰/د مورخ ۱۳۵۸/۱۲/۶) مشروط بر داشتن پنج سال سابقه مدیریت، معاونت و یا کارشناسی و بالاتر می توانند در رشته «معاونت واحدهای آموزشی» شرکت نمایند:

  • کلیه شاغلین در حوزه ی ستادی که سطح آنها کارشناس و یا بالاتر باشد.
  • دومین دسته که شامل رؤسا، یا معاونان، و مدیران، و رؤسای گروه و اداره و کارشناسان مسئول و کارشناسان ادارات کل استان می باشد.
  • رؤسا، و معاونین، ومسئولان دوره های تحصیلی، کارشناس امور آموزشی مناطق و نواحی که شامل (مدیریت ها) است.

آموزگار یا دبیر : داشتن حداقل ۸ سال سابقه تدریس موظف و تمام وقت در رشته مورد تقاضا تا تاریخ ثبت نام که سه سال آخر منتهی به آزمون داوطلبان باید در آن رشته اشتغال داشته باشند.

تبصره : دبیران رشته علوم تربیتی که شامل (متوسطه اول) در صورت واجد شرایط بودن می توانند در یکی از رشته های زیست شناسی، زمین شناسی و یا شیمی در آزمون شرکت کنند.

مشاور تحصیلی و تربیتی : داشتن حداقل ۸ سال سابقه کار در رشته مشاوره تحصیلی تا تاریخ ثبت نام که سه سال آخر منتهی به آزمون دواطلبان باید در آن رشته اشتغال داشته باشند.

شرایط اختصاصی اعزام فرهنگیان به خارج کشور

مربی امور تربیتی : داشتن حداقل ۸ سال سابقه کاری در رشته امور تربیتی مدارس تا تاریخ ثبت نام که سه سال آخر منتهی به آزمون دواطلبان باید در آن رشته اشتغال داشته باشند.

معاون اجرایی : داشتن حداقل ۸ سال سابقه کاری در امور دفترداری و معاونت اجرایی مدارس در دوره ابتدایی، متوسطه (اول و دوم) و پیش دانشگاهی (متصدی دفتری، کارشناس پایگاه اطلاعات دانش آموزی) که پنج سال آخر منتهی به آزمون داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون اعزام به خارج از کشور در آن رشته اشتغال داشته باشند.

همچنین ارائه تائیدیه کتبی (فرم شماره ۴) از اداره سنجش منطقه در زمان مصاحبه از الزامات مصاحبه تخصصی است.

اینم شاید برات جالب باشه   9 مهارت معلمی ( یک معلم باید چه مهارتی داشته باشد ؟ )

رشته های مورد نیاز جهت اعزام فرهنگیان به خارج کشور

کادر مدارس کادر اداری
آموزگار چند پایه ( ابتدایی) مدیر آموزشگاه
آموزگار استثنایی معاون آموزشی
دبیر دوره متوسطه اول و دوم معاون اجرایی
علوم پایه: شامل فیزیک –ریاضی – شیمی- زیست شناسی و زمین شناسی – کامپیوتر مشاور تحصیلی و تربیتی
علوم انسانی: شامل ادبیات فارسی-عربی- دین و زندگی- زبان انگلیسی – مطالعات اجتماعی مربی امور تربیتی
_ کارشناس آموزش و امتحانات
_ کارشناس امور مالی (عمومی، اداری)

مراحل انتخاب و پذیرش نهایی داوطلبان اعزام به خارج از کشور

۱_ احراز شرایط عمومی و اختصاصی برابر با مفاد شیوه نامه ها.

۲_ کسب رتبه لازم در آزمون کتبی (به تفکیک رشته و براساس فهرست) جهت شرکت در مرحله سنجش و ارزیابی حضوری.

۳_ تسلط کامل و داشتن مهارت روخوانی و روان خوانی قرآن کریم.

۴_ کسب کردن امتیاز لازم در مرحله «سنجش و ارزیابی حضوری» که شامل موارد زیر می باشد :

  •  صاحب دانش تخصصی و همچنین مهارت های شغلی و حرفه ای متناسب با رشته آزمون
  • داشتن ویژگی های فردی، شخصیتی و دیپلماسی و فرهنگی متناسب با ماموریت خارج از کشور.
  • آشنایی به حد کافی به زبان انگلیسی در سطح مکالمه و رفع نیازهای شغلی .
  • توانایی کار با رایانه در حد ICDL (مهارت های هفتگانه) براساس نیاز رشته‌های تحصیلی.
  • وارائه مدارک و مستندات لازم، شامل ابلاغیه های تدریس، گواهی دوره های تخصصی ضمن خدمت فرهنگیان
جهت سفارش انجام ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید ( ارسال گواهی در سریع ترین زمان ممکن )

۵_ اعزام پذیرفته شدگان نهایی منوط به تائیدیه کتبی هیات مرکزی گزینش و مرکز حراست برای هریک از زوجین می باشد.

۶_ نمره کل داوطلبان تعیین کننده رتبه و ملاک پذیرش نهایی آنان است.

تبصره : نمرات کسب شده مرحله اول (آزمون کتبی)، در مرحله دوم(مصاحبه) هیچ نقشی نداشته و صرفا به منزله ورود به مرحله بعد می باشد.

۷_ امتیاز زوج فرهنگی (در مرحله اول) در صورت داشتن تمامی شرایط برای شرکت کنندگان در آزمون امکان پذیر خواهد بود.

۸_ امتیاز حافظ بیش از یک جز از قرآن کریم مشروط بر ارائه تاییدیه از دارالقرآن استان متقاضی است و قابل محاسبه خواهد بود.

۹_ تاییدیه معلم نمونه استانی و کشوری از ستاد بزرگداشت مقام معلم اداره کل آموزش و پرورش استان و وزارت تابع به ارائه مستندات مربوطه ضروری است.

۱۰_ ارائه تاییدیه از اداره کل آموزش و پرورش منطقه، استان و اداره کل امور اداری برای سرگروه‌های آموزشی و نیز عضویت و فعالیت در انجمن‌های علمی و آموزشی در زمان مصاحبه الزامی می باشد. (فرم شماره ۶)

۱۱_ آزادگان، جانبازان، رزمندگان به شرط حضور داوطلبانه در جبهه و بستگان درجه اول شهدا (پدر، مادر، همسر و فرزند) در صورت موفقیت در آزمون کتبی و ارائه گواهی رسمی و نیز پس از استعلام از مراجع ذیربط امتیاز مربوطه برای آنها محاسبه خواهد شد.

تبصره : این‌ نکته یادآوری می شود که اختصاص امتیاز ایثارگری صرفاً یکی از موارد فوق را شامل می‌شود.

تبصره : به استناد بخشنامه شماره ۲۷۲۷/د مورخ  ۱۳۷۱/۵/۲۰ سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سوابق ایثارگری از تاریخ ۱۳۵۹/۵/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹ محاسبه خواهد شد.

۱۳_ قبولی نهایی به شرط کسب امتیازات لازم و احراز صلاحیت با توجه به سوابق تخصصی رشته مربوطه و ویژگی های عمومی و دیپلماسی فرهنگی و کسب حدنصاب و حداقل مقرر در مصاحبه می باشد. در غیر اینصورت فرد در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار نخواهد گرفت.

نحوه اعزام معلمان به خارج کشور

  • پذیرفته شدگان نهایی از سال تحصیلی ۳۷-۳۸ به بعد به شرط ارائه گواهی های لازم، سازماندهی و اعزام خواهند شد.
  • تعیین محل ماموریت پذیرفته شدگان نهایی، زمان اعزام و مدت ماموریت آنان با توجه به نیاز مدارس، سیاست ها و مصالح کلی وزارت آموزش و پرورش و نیز ضوابط سازماندهی به عهده مرکز اموربین الملل و مدارس خارج ازکشور خواهد بود.
  • تغییر محل مأموریت همکاران به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.
  • قبول نکردن اعزام به محل مأموریت به منزله انصراف قطعی، اعزام است و فرد ملزم به پرداخت کلیه خسارات های وارد شده می باشد.
  • احکام ماموریت نیروها براساس رشته قبولی و ارائه آخرین مدرک تحصیلی قبل از اعزام مندرج در حکم کارگزینی محل خدمت به استناد مصوبه شماره ۲۹۹۲۰/ت۴۶۱هـ مورخ ۷۱/۱۰/۹ هیات محترم وزیران و اصطلاحیه های بعدی برای یک سال تحصیلی صادر خواهد شد و تمدید آن در صورت نیاز و رعایت ضوابط و مقررات و رعایت مصالح و شئون ماموران اعزامی به خارج از کشور و رضایت از نحوه انجام وظیفه.
  • ضمنا مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور مجاز خواهد بود در هر زمان که معلم اعزام شده، به رعایت ضوابط و مصالح و استانداردهای دیپلماسی فرهنگی را تمکین نکند به مأموریت وی خاتمه و به محل خدمت خود در ایران بازگردانده شود.

نحوه اعزام معلمان به خارج کشور

تذکرات مهم در اعزام معلمان به خارج کشور

  1. شرکت در دوره های «آموزشی» و «توجیهی» پیش از اعزام که از سوی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور برگزار می‌شود، الزامی است.
  2. پذیرفته شدگان نهایی باید گذرنامه، گواهینامه معتبر رانندگی و نیز اصل مدرک تحصیلی خود را دراختیار داشته باشند.
  3. تعیین شیوه ضوابط آزمون کتبی، سنجش و ارزیابی حضوری، امتیازات، حد نصاب ها و بررسی و تصمیم گیری در خصوص موارد پیش بینی نشده به عهده مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور است.
  4. ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی و سنجش و ارزیابی حضوری، هیچ گونه حقی برای شرکت کنندگان ایجاد نمی کند و پذیرش نهایی و اعزام، مستلزم وجود نیاز، اخذ روادید کشورها و داشتن کلیه شرایط طبق شیوه نامه و انجام مراحل قانونی و اعلام قطعی از سوی مرکز اموربین الملل و مدارس خارج ازکشور خواهد بود.
  5. در صورت پذیرش نهایی زوج فرهنگی، زوج (مرد) به عنوان قبولی اصلی تلقی و زوجه آن (زن) به عنوان نیروی به تبعیت از همسر و دریافت حقوق و مزایای ریالی واریز در ایران در مدارس ایران در خارج از کشور اشتغال به کار خواهند داشت. به عبارت دیگر، صرفا به یک نفر از آنان و سرپرست خانواده فوق العاده ارزی تعلق می گیرد.
  6. کلیه داوطلبین باید اصل و تصویر آخرین حکم کارگزینی، فرم ۵۰۲ خود را در مرحله سنجش و ارزیابی حضوری به همراه داشته باشند. (جهت تسریع در امور)
  7. احکام کارگزینی مأمور بعد از اعزام و در طول مدت مأموریت به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد بنابراین هرگونه ارتقاء مدرک و تغییر حکم کارگزینی باید قبل از اعزام انجام شود.
اینم شاید برات جالب باشه   نظام رتبه بندی معلمان

تبصره: نیروی تبعی فرهنگی در مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مشمول تقلیل ساعت آموزشی نمی‌شوند. به عبارت دیگر مأمور به صورت تمام وقت و حداقل  ۳۶ ساعت در هفته انجام وظیفه کنند.

شیوه نامه اعزام فرهنگیان به خارج کشور

1_ فرم تکمیل شده «درخواست شرکت در آزمون اعزام به خارج» که شامل (فرم شماره ۱) که از سایت اعزام مدیا ( سایت اعزام به خارج فرهنگیان ) باید دریافت و پس از تکمیل ارسال کنید.

2_ اسکن عکس جدید تمام رنگی با زمینه سفید با فرم  jpg که حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل باشد. (حجم عکس ذخیره از ۷۰ کیلو بایت بیشتر نباشد)

3_ واریز مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال ( در سال 97 ) به حساب شماره ۱۲۴۵/۳۱ در بانک مرکزی به نام (تمرکز وجوه درآمد اختصاصی وزارت آموزش و پرورش) از طریق ثبت نام اینترنتی در سایت.

تذکر ۱ : زوج‌های فرهنگی داوطلب شرکت در آزمون لازم است کلیه مراحل ثبت نام را مستقلاً و به طور جدا گانه انجام داده و هزینه های مربوطه را هم بطور جداگانه پرداخت نمایند.

تذکر ۲ : وجه ثبت نام و مدارک دریافتی باز پس داده نخواهند شد.

مدارک مورد نیاز در مرحله دوم : (ارزشیابی حضوری و سنجش)

  1. فرم شماره ۲ که شامل (تعهد نامه) است تکمیل و تائید فرم تعهد نامه که برای هر یک از زوجین فرهنگی الزامی است.
  2. فرم شماره ۳ که شامل (تائیدیه) است.
  3. فرم شماره ۴ در ارتباط با(تائیدیه بخصوص معاونین اجرایی و مسوولین آموزش و امتحانات) است.
  4. فرم شماره ۵ (تأییدیه عدم مأموریت ثابت بیش تر از ۶ماه) است.
  5. فرم شماره ۶ (تأییدیه از طرف اداره آموزش و پرورش منطقه، استان و اداره کل امور اداری به عنوان سرگروه آموزشی و عضویت و فعالیت در انجمن های علمی و آموزشی) می باشد.
  6. سایر مدارک مورد نیاز اعم از: تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و دو قطعه عکس پرسنلی (۶*۴ که باید شامل تمام اعضای خانواده باشد)، همچنین آخرین حکم کارگزینی و فرم ۵۰۲ (باید برای هر یک از زوجین فرهنگی جداگانه مدارک تهیه و ارائه گردد).
  7. ارائه گواهی تخصصی جداگانه (برای هریک از رشته‌ها ) که شامل دوره‌های ضمن خدمت، کتاب جدید التالیف، توصیفی و ابلاغ های تدریس دروس مرتبط و نیمه مرتبط و… در مرحله ارزیابی و سنجش حضوری الزامی می باشد.
  8. ارائه گواهی از امور قضایی جهت نداشتن سابقه کیفری و عدم سوء پیشینه

تذکرات در هنگام ثبت نام برای اعزام فرهنگیان به خارج کشور

  • فقط مدارکی که هنگام ثبت نام و در زمان مقرر اعلام می‌شود، مورد دریافت و ملاک عمل می باشد و پس از آن هیچ گونه مدرک جدیدی پذیرفته نخواهد شد.
  • کلیه ی مدارک مورد نیاز که مربوط به امتیازات،و تاییدیه ی پزشکی و… هستند پس از اعلام نتیجه آزمون کتبی و در زمان مصاحبه از پذیرفته شدگان دریافت خواهند شد.
  • ادامه تحصیل در هنگام مأموریت در خارج از کشور به هیچ وجه مجاز نیست و تبعات عدم رعایت این امر برعهده خود فرد است و مرکز امور بین المللی و مدارس خارج از کشور هیچ گونه مسؤلیتی در قبال این رابطه نخواهند داشت.
  • مسئولیت حسن اجرای دقیق شرایط عمومی و اختصاصی شیوه نامه بر عهده فرد داوطلب و متقاضی است.
  • مسئولیت نظارت برحسن اجرای دقیق مفاد و شیوه نامه و عملکرد داوطلبان در استان برعهده مدیرکل استان و در حوزه ستادی، برعهده مدیرکل اموراداری و تشکیلات است.
  • چنانچه در هریک از مراحل ثبت نام، انتخاب و اعزام مشخص شود که شرکت کننده‌ای فاقد هر یک از شرایط درج شده در شیوه نامه بوده است، نام وی از فهرست داوطلبان حذف خواهد شد و مسئولیت و تبعات آن نیز و جبران خسارت به عهده شخص داوطلب و متقاضی خواهد بود.

لیست کشور های اعزام فرهنگیان به خارج کشور

PDF لیست کشور های اعزام فرهنگیان به خارج از کشور

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://yadgiribartar.ir/?p=2580
اشتراک گذاری:
آواتار یادگیری برتر
یادگیری برتر
مطالب بیشتر
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Zahra

توضیحات عالی و جامع

6