مهدی محمدزاده (سئوکار)

مهدی محمدزاده سئو

امروز در این مطلب می خواهیم به یکی از سئوکار های برتر کشور بپردازیم که وی با داشتن ده ها پروژه برتر سایت های فروشگاهی و خدماتی و همچنین آموزشی، در این حوزه فعالیت می کند. او همچنین یکی مطرح ترین مشاوران سئو نیز می باشد.

جناب آقای مهدی محمدزاده که با داشتن سابقه 4 ساله که برای این حوزه کم هست اما فعالیت درخشان در این حوزه خوش درخشیده است. سوابق وی در حوزه فروشگاه آنلاین ، مدیر عامل سئو ، فروشگاه های خدماتی ، فروشگاه های تولیدی ، و سایت های آموزشی می باشد. در ادامه به معرفی برخی از پروژه های وی می پردازیم:

پروژه لوازم یدکی خودرو های چینی

فروشگاه نایکو پارت مجموعه ای معتبر با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تهیه و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی، با ضمانت اصالت قطعه و با قیمتی مناسب و منصفانه و با هدف تامین سریع نیاز مشتری در خیابان ملت تهران تشکیل شده است.

پروژه خدماتی گروه صنعتی کسا

گروه صنعتی و تابلو سازی کسا با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان و همکاری با ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی و انجام پروژه های فراوان و رضایت کارفرمایان آماده ارائه خدمات تابلو سازی و خدمات تبلیغات محیطی در تمام شهر ها و هم وطنانمان است.

پروژه شرکت هدهد

شرکت تولیدی بازرگانی هدهد از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در عرصه فروش کالاها در عنوان های اسباب بازی، پوکه های خالی، بدلیجات و… شروع و تا سال ۱۳۹۶ با رویه قبل فعالیت خود را ادامه داد. از سال ۱۳۹۶ به بعد شرکت تصمیم گرفت بعضی از کالا هایی که از چین وارد میشدند را تولید کند و با توجه به تغییرات اقتصادی به وجود آمده توانست تمام محصولات را با همان کیفیت ولی قیمت کاملاً رقابتی و پایین تر از محصولات چینی تولید کند لذا با این تغییر سیاست به سرعت پیشرفت کرد و توانست با اشتغال زایی و ایجاد بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی و همچنین جلوگیری از خروج ارز کمک شایانی به این صنعت در کشور ایفا کند.

پروژه سایت آموزشی و تولیدی آرلی

شرکت آرلی با در اختیار داشتن پرینترهای حرفه ای آمریکایی و اروپایی آماده ارائه خدمات نمونه سازی سریع،طراحی صنعتی به همه صنایع نظامی ،پزشکی ،مهندسی و ….. با انواع متریال صنعتی می باشد. هنر ما ساخت انواع پرینتر های fdm،dlp و sla به صورت پروژه ای برای صنعتگران است.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره سئو از آقای مهدی محمدزاده و یا تنظیم قرارداد سایت جهت سئو به آیدی اینستاگرام وی (t.sh.seo) پیام بدهید و هماهنگی های لازم را انجام بدهید.